maanantai 16. maaliskuuta 2015

Kenkien keväthuolto


Koska kevät näyttää vahvasti tekevän tuloaan, laitoin  lähes kaikki talvikengät säilöön ja otin tennarit esille. Jotain ne höpöttää tulevasta takatalvesta, mutta mä suljen korvani moiselta puheelta. Silti ajattelin jättää vielä yhden talvitakin ja yhdet talvikengät varooksi esille. Tapaan aina keväisin tehdä mun tennareille pienen "keväthuollon". Putsaan kumiosat taikasienellä ja valkoiset tennarit laitan likoomaan veteen, jossa on Vanishin Crystal White geeliä. Muun väriset kengät pesen pesukoneessa käsipesuohjelmassa ja nauhat pyöräytän 95 asteessa crystal whiten kera. Mustat Converset on uudet mun tennarikokoelmassa. Ne on ollu vaan kerran jalassa, mutta kumiosat ehti jo likaantua, niiden huolloksi riittää kuitenkin muutama taikasienen sipaus. Uusista mustista Consseista huolimatta mun tennarivarasto on pienentyny. Oon luopunu pinkeistä ja viininpunaisista Converseista. Vielä haaveilen matalavartisista punaisista ja beigeistä. Nyt kun kengät on huollettu, niin on aika siirtyä huoltamaan laukkuja. 
Aurinkoista viikkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mutta eikö huudakin ihan selkesti vielä ainakin punaisia? ;)

      Poista