lauantai 18. huhtikuuta 2015

Bloggareiden hemmottelua Beauty Bayssä









Kuluneen viikon tiistaina meitä bloggareita hemmoteltiin oikein urakalla Beauty Bayssä. Tarjolla oli hiustenhoitoa, kasvohoitoja, meikkejä, kynsien geelausta, suihkurusketusta ja öljykynttilähierontaa. 
Minä olin se onnekas, joka pääsi öljykynttilähierontaan. Hieronta ei olis voinu enää parempaan saumaan tulla. Mulla on edellisviikolla ollu niin kova lihasjumi yläselässä, että se heijastui rintakehään ja teki hengittämisestä ja nauramisesta kipeää.
Meillä synkkasi tosi hyvin Beauty Bayn hierojan Josefinan kanssa, ja tunnin aika meni kyllä yhdessä hujauksessa. Josefina kysyi ennen hierontaa onko mulla jokin tietty paikka jumissa. Mainitsin tietenkin sen paljon vaivaa aiheuttaneen yläselän. Mutta hieronnan jälkeen olin kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että mun selkä ei oo mitään lihasjumia nähnykkään vaan JALAT! Kokovartalohieronta oli kyllä kunnon hemmottelua arjen keskellä. Hieronnassa käydään läpi koko vartalo käyttäen öljykynttilän öljyä. Öljy on ihanan lämmintä, mikä lisää rentoutumisen tunnetta. Hierontapöydältä nousi kyllä niin virkistynyt ja rentoutunut ihminen! Josefina tekee myös kinesioteippauksia. Haluaisin testata onko teippaamisesta apua tuohon vihottelevaan olkapäähän.

Kuva: Emma/ Pintariipaisuja

Beauty Bayn Linda on varsinainen monitaituri, joka tekee myös tatuointeja. Ollaan Lindan kanssa viestitelty jo alkuvuodesta kun ollaan suunniteltu mulle peitetatuointia. Tiistaina Linda koitti piirtää ja hahmotella peitekuvaa. En voi kun ihailla Lindan lahjakkuutta ja visuaalista silmää! Tatuoinnista tulee niin järjettömän hieno. Nyt on vaan pitkä odotus kesään saakka, apua!

Kuva: Johanna/ Löytö
Beauty Bay on kyllä oikein täyden palvelun talo. Tarjolla on jos jonkinlaista hemmottelua. On kampaamopalveluita, meikkausta, hierontaa, kestopigmentointia, solkkua, ripsipidennyksiä... Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Anastasian sanoin: " Beauty Baystä löytyy kaikki mitä nainen tarvitsee, ja se mitä siellä ei ole, sitä nainen ei tarvitse".

Jatkettiin iltaa vielä Bistro Ernstiin, jossa on esillä Lindan tekemää taidetta vielä huhtikuun ajan. Ernstissä meille oli pientä suolapalaa ja kuoharia tarjolla. Ernst oli mulle uusi tuttavuus. Vilkaisin niiden menun, ja se sai veden kielelle. Seuraavalla ravintolareissullamme suuntamme ehdottomasti Ernstiin.
Kaiken kaikkiaan aivan mahtava ilta takana! Kiitos Beauty BayBistro Ernst ja rakkaat blogikollegat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti