sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Taistelussa keltaisuutta vastaan

color mask

colormask pearl

biozell hopeasampoo

hopesampoo

soft color 10bs
Uskaltaisin väittää, että jos ei nyt ihan jokaisen, niin ainakin lähes jokaisen blondin painajainen on hiusten kellastuminen. Keltaisuutta vastaan saa käydä jatkuvaa taistoa. Oon kokeillu monia keltaisuutta taittavia tuotteita ja viimeisimpänä testiin olen ostanut KC Professionalin Color Mask- sarjan sampoon ja naamion, sävyssä Pearl. Color Maskeista mun hiuksiin tuli ikävä vaaleanpunainen vivahde. Instagramista olen lukenut, että näin on käynyt monelle muullekin. Täydet pisteet Color Maskin hoitoaine saa kuitenkin hoitavuudestaan! Se hemmottelee, kosteuttaa ja silottaa hiuksia todella tehokkaasti. Color Maskista on saatavilla myös sävy "Platinum", joka on varmasti vielä testattava.
Hopeasampoissa oon jo pitkään vannonu Fudgen nimeen, mutta viimeksi kun menin sitä ostamaan, oli se valitettavasti loppu kampaamosta. Nappasin kauppareissulla sitten testiin Biozellin hopeasarjan tuotteet. Biozellin hopeasampoo on toimiva, joskaan ei yhtä tehokas kuin Fudge, mutta ajaa kyllä asiansa. Biozellin hoitava sävyte on aivan mahtava tuote! Hoitaa ja antaa juuri täydellisen kylmän, tuhkanvaalean vivahteen. Biozellissa on kyllä hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdillaan.
Sitten on vielä Goldwellin Soft Color vaahtosävytteet. Tällä hetkellä mulla on niistä sävyt 10BS ja 10B, joista 10BS on ehdoton ykkönen. Goldwellin mukaan nämä vaahtosävytteet on hoitavia, mutta mä en kyllä tiedä mikä ihmeessä näistä tekee hoitavan.. Tuote on todella "kova" hiuksille. Itse käytän sitä pestyissä, kuivissa hiuksissa. Vaikutusajan loppupuolella laitan siihen vielä hoitoaineen päälle, ja lopuksi huuhtelen pois. Tämä tarvitsee rinnalleen kyllä kunnon ravitsevan hoitoaineen, sillä mun hiukset on ainakin tämän jälkeen yhtä isoa rastakasaa. 
Aion kuitenkin käyttää Color Maskit ja Biozellit loppuun, ennen kuin palaan siihen hyväksi todettuun supertuotteeseen nimeltä Fudge!

4 kommenttia:

  1. Onko toi Biozell color mask silver mistään kotoisin eli taittaako se hyvin? Oon kuullu siitä paljon kehuja mutta en ole vielä kokeillu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla se ainakin taittaa tosi hyvin :) Oon ollu siihen kyllä supertyytyväinen!

      Poista
  2. Millainen tuo Goldwellin 10B on? Värikartassahan se näyttää huomattavasti tummemmalta kuin 10BS, mutta mites todellisuudessa? Tummentaako enemmän, kuin 10BS (joka ei siis ainakaan mulla tummenna lainkaan, tekee vaan kylmemmän sävyisiksi)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan tuo 10B tummenna lainkaan, antaa vaan pientä sävyä. Toki riippuu varmasti minkälainen pohja on.

      Poista