sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Tyttöjen juttuja



Viime viikko oli oikein itsensä hemmotteluviikko, joka sisälsi vallan tyttömäisiä juttuja. Kävin laittamassa ripsipidennykset reilun vuoden tauon jälkeen. Odotin kyseistä päivää malttamattomana, sillä kaipasin ripsiä niin kovaa. Nyt aamut on taas huomattavasti vaivattomampia ja nopeampia. Mun luottotekijä ei tee enää ripsiä, joten jouduin etsimään uuden paikan. Mulla kävi onni, että heti ensimmäisellä kokeilulla löytyi semmoinen paikka, jonka kädenjälkeen oon tyytyväinen.
Kävin myös kampaajalla pitkästä aikaa. Viime kerrasta onkin jo tovi aikaa, ja hiukset oli kyllä kipeästi käsittelyn tarpeessa. Hiukset olivat mun makuun liian kellertävät ja tasaiset. Pitkän pohdinnan jälkeen päädyttiin laittamaan vaaleita kirkastavia raitoja, ja sekaan muutama tummempi raita, ja päälle vielä kylmä taittosävy. Halusin myös testata paljon puhuttua Olaplexiä. Olaplex korjaa, vahvistaa ja suojaa hiuksia värjäyksen aikana. Sen avulla hiusten vaalentaminen on nyt paljon turvallisempaa ja hiusystävällisempää. KC Professionalin sivu kerto Olaplexin toimimisesta seuraavaa: "Olaplex hoitaa ja korjaa hiuksen kuitukerroksen rakennetta ainutlaatuisen tekniikan avulla. Olaplex perustuu keksintöön, joka estää hiuksen rikkisiltoja katkeamasta käsittelyn yhteydessä ja samalla korjaa jo katkenneita rikkisiltoja. Olaplex estää vahingoittumista, korjaa jo syntyneitä vaurioita ja vahvistaa hiuksia" 
Mun hius on vahvaa laatua, joka on kestäny vaalennukset äärimmäisen hyvin vaurioitumatta. Syy siihen miksi päätettiin kokeilla Olaplexiä, oli se että kylmät sävyt pysyy mun hiuksissa todella huonosti. Ajateltiin kokeilla olisiko Olaplexistä apua siihen, että sävy pysyisi hiuksissa pidempään. Ennen- ja jälkeen kuvat ei valitettavasti kerro hiusten sävyn todellista tilannetta. Kampaamon valaistuksessa on todella vaikea saada vangittua oikeita sävyjä kuvaan. Mä en oo varmaan koskaan ollut niin tyytyväinen kampaajalta lähtiessä kun olin viime viikolla. Sävy oli just täydellinen ja tummemmat raidat toivat elävyyttä hiuksiin. Nyt pesukertoja on takana kolme, ja keltaisuus on ainakin toistaiseksi pysynyt poissa.
Tämmöiset itsensä hemmottelut ja prinsessaviikot tuo kyllä niin paljon luksusta arkeen. 
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille, ja muistakaa hemmotella itseänne, olette sen ansainneet!


3 kommenttia: