sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

AFTER FIVE @FONDIS


Perjantaina mulla alkoi kesäloma, ja se ei olis voinu alkaa enää yhtään paremmissa merkeissä, sillä neljä vaasalaista bloggaria oli kutsuttu Fondikseen testaamaan heidän uutta "after five"- konseptia. "Töiden jälkeinen"- kulttuuri näkyy Uumajassa todella vahvasti, ja nyt sitä yritetään tuoda myös tänne meille. Tarkoituksena on kerätä työ/kaveriporukoita yhteen töiden jälkeen. After fivessa on suunniteltu erilaisia juomakannuja neljän tai kuuden hengen porukoille. Valikoima on sen verran kattava, että varmasti löytyy semmoinen vaihtoehto, joka miellyttää kaikkia. Jopa me neljä naista päästiin heti yhteisymmärrykseen ;) Fondiksen terassi on yksi Vaasan suosituimmista terasseista ja väkeä oli perjantainakin paljon, vaikka sää ei ollut mistään parhaimmasta päästä. Meillä oli kyllä aivan huippu ilta! Mä oon niin onnellinen, että bloggaamisen myötä oon saanu tutustua näin mahtaviin ihmisiin, joiden kanssa aika menee kuin siivillä ja naurua riittää. Mun kesäloma ei olis voinu alkaa enää yhtään paremmin. Kiitos Fondis, kiitos Mea, Satu ja Jonna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti