torstai 6. elokuuta 2015

I´m back!


Niin vaan alkaa tämäkin kesäloma olemaan jo ehtoopuolella. Samalla tuli näköjään vietettyä myös tarkoituksenmukaisetonta lomaa blogista. Täytyy kyllä sanoa, että totaaliloma teki hyvää ja nyt on ihana pikkuhiljaa palailla niihin normaaleihin arkirutiineihin. Tämä kesäloma on ollu erilainen ja ehkä hieman ankeakin. Mies on koko kesän töissä aamusta itaan, joten yhteistä aikaa ei arkipäivinä ole ollut juuri lainkaan. Keväällä ajattelin, että saanpahan mä sitten rauhassa loikoilla rannalla ja nauttia kesästä, mutta eipä tässä oo kertaakaan päässy rannalle, kiitos näiden ihanien kesäsäiden. Bikinit ei oo ollu tänä kesänä kertaakaan päällä, vaatehuoneessa on paljon käyttämättömiä kesävaatteita ja talviturkki on edelleen heittämättä.
Tämä loma on ollut enemmänkin aktiiviloma, löydettiin uusi harrastus suppailun myötä, mä oon kuluttanu kalseita kesäpäiviä salilla, ollaan käyty tekemässä mäkitreenejä ja pyöräilemässä. Viikonloppuna käytiin porukalla Powerparkissa, ja se oli aivan huippu päivä! Menossa mukana oli mun siskon perhe ja mun veli. Me oltiin siskon perhettä aiemmin jo pelipaikalla, ja päätettiin käydä jo parissa laitteessa siinä odotellessa. Olin aamulla suoristanu hiukset, mutta se oli ihan turha homma, käytiin heti ekana Kwai- joessa ja sen jälkeen hiukset oli aivan läpimärät ja sitä myötä käkkärät. "Oliko se Maija, joka kiljui noin kovaa" kysyi veli kun käytiin tekemässä ensimmäinen kierros puuvuoristoradassa. Tuolla reissulla mä yllätyin siitä, kuinka pelikunnossa mä oon edelleen pitkän huvipuistotauon jälkeen. Illalla ihmettelin kun silmissä on semmonen tunne, että olis itkeny paljon ja pesulla huomasin, että silmissä on "itkuturvotusta". Ei hätää, mulla oli vaan niin hauskaa, että oon nauranu lähes koko päivän vedet silmissä! :D Mustelmista huolimatta meillä oli varsin onnistunu ja hauska reissu!
Tulevana viikonloppuna me lähdetään vielä tekemään pikainen reissu Helsinkiin ja maanantaina alkaakin jo työt. Kivaa loppukesää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti