maanantai 31. elokuuta 2015

Olohuoneen kattovalaisimen pohdintaa


Myin kesällä meidän olohuoneessa olleen Ikean Maskros- valaisimen ilman, että mulla oli tilalle vielä uutta kattovalaisinta. Koska kesällä ei ole ollut tarvetta kattovalaisimelle, on sen hankinta jäänyt. Nyt illat alkaa olemaan jo melko hämäriä, joten lisävalolle olisi tarvetta. Mitään tiettyä valaisinta ei ole kiikarissa, joten ei auta kun lähteä kiertelemään ja katsomaan liikkeiden tarjontaa. Hakusessa olisi joko musta tai valkoinen, muotokieleltään yksinkertainen kattovalaisin. Kuulostaa helpolta, eikö? Toivottavasti se myös on sitä!

6 kommenttia:

  1. Mulla haaveissa Normann Copenhagenin Norm 69 valaisin olohuoneeseen. Tällä hetkellä löytyy Kodin1:sen Brilliant (valkoinen) tyylinen valaisin, josta tykkään myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Norrm 69 on ihana! Täytyypä käydä kattomassa löytyyko KN2:n valikoimasta, kiitos Kirsi vinkistä! :)

      Poista
  2. Sä maltoit luopua ihanasta Ikean valaisimesta! Mä just kattelin tota meidän omaa ja se alkaa nyt kahdeksan vuoden jälkeen olla aika lörpähtänyt...Mä halun kyllä samanlaisen tilalle :D Voi kun sais noita paperiosia erikseen! Saiskohan? Valaisin muuten on ihan toimiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä maltoin! Se oli jotenkin liian iso tähän meidän matalaan huonekorkeuteen. Mulla tuli silloin lampun mukana muutama ylimääränen paperiosa. Olis kyllä kätevä jos niitä sais ostaa erikseen!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Joo, kyllä mä alkaan kans kallistumaan mustan puolelle. Jos sulle tulee Jenna joku hyvä mieleen, niin vinkkaahan mulle! :)

      Poista