maanantai 28. syyskuuta 2015

Instalife

Hei ja kivaa alkavaa viikkoa kaikille! Mulla on kameran kanssa taas ongelmia, ja kaikki kuvat sinertää erittäin pahasti, joten kuvailu on nyt taas jäänyt vähän taka- alalle. Olin yhteydessä JAS- tekniikkaan ja he kehottivat nollaamaan kameran asetukset, ja mikäli ongelma jatkuu niin lähettää kameran sinne huoltoon. Mä aloin itse epäilemään, että toi meidän olohuoneen tapetti sais kuvat sinertämään, jos se jotenkin heijastaa valon kuvaan. Meillä on makkarissa sama tapetti, ja moni siellä otettu kuva sinertää myös, vaikka ne on otettu Olympuksella. Täytyy vähä testailla ja kattoa, kunhan vaan pääsee kotiin siihen aikaan, että luonnonvaloa riittää vielä. 
Tällä hetkellä mä nautin niin kovasti tästä syksyisestä säästä. Eilen oli ihana käydä tekemässä iltalenkki sateen kastelemalla asfaltilla, raikkaassa ja pimeässä säässä. 
Osan Instagram- seuraajista onkin jo kuullu mun hehkutusta uusista treenikengistä. Oon pitkään treenannu Niken Free kengillä, joissa jalka on väsynyt välillä kovastikin. Päätin tilata Reebokin Crossfit Nanot, ja voi että! Nyt vasta tajuan miten suuri merkitys hyvällä ja tukevalla kengällä on treenin kulkemisen kannalta. Aivan erilailla saa voimaa kyykkyihin, kun jalassa on kenkä joka oikeasti tukee jalkaa. Oon niin onnellinen, kun uskalsin heittäytyä ulos "Nike- kuplasta". 
Mä oon onnistunu saamaan itteni taas kunnon sokerikoukkuun.. Mun ei näköjään sais herkutella tippaakaan, koska taas tekee koko ajan mieli jotain makeeta. Lainasin kirjastosta Sokerimyrkytys- kirjan, jota aloin lukemaan viime maanantaina. Tiistaina töissä oli karkkia kahvipöydässä, siinä vaiheessa ei pahemmin mitkään edellisillan lukemiset enää painanu. Tänään on onneks taas maanantai, ja mahdollisuus alottaa uus elämä! 
Mitäs teille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti