sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Hauras kuin höyhen

Tammikuussa kun isä kuoli, päätin että haluan otta höyhen- tatuoinnin. Muistuttamaan itseäni siitä miten hauras ihmisen elämä onkaan. Siitä lähtien höyhen on ollut mulle henkilökohtaisesti varsin tärkeä symboli. Mun Thomas Sabon nahkaranneke oli pitkään ilma helaa, sillä halusin siihen semmoisen helan jolla on mulle merkitys, niinkuin on Sabon kaulakorullakin. Kaulakorun merkityksestä olen kirjoittanut postauksessa "Koru jolla on suuri merkitys", ja se löytyy TÄÄLTÄ. Selasin kotona Sabon kuvastoja, ja mun silmään osui sieltä mikäpäs muukaan kun höyhen! Suuntasin Salkariin hakemaan höyhentä, mutta ikäväkseni sainkin kuulla, että viimeinen kappale oli myyty vain pari päivää aiemmin. Siinä sitten pienen tuskastelun ja harmittelun jälkeen homma muuttuikin iloksi, sillä Salkarista luvattiin tilata kyseinen höyhen. Olin niin onnellinen, ehdin jo pelästyä että jään kokonaan ilman helaa. Pari viikkoa siinä meni, mutta se oli kaiken odottamisen arvoista. Se ei ole vaan pelkkä kaunis koru, vaan sen taustalla on jotain paljon suurempaa ♥

1 kommentti: