sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Glögi- ilta KN2:n tyyliin

KN2:n pojat kutsuivat meitä Blogivaasan sisustusbloggaajia glögi- iltaan marraskuun lopulla. Olin myös vuosi sitten poikien järjestämässä illassa, joten kahta kertaa ei tarvinnu miettiä. Nämä pojat osaa kyllä järjestää iltamat niin viimeisen päälle! Muistan eritoten viime vuodelta ne mahtavat tarjoilut, jotka KN2:n Juha oli tehny ITSE! Ennenkuin päästiin tarjoilupöytään, oli mun pakko kysyä onko Juha tämänkin vuoden tarjoilujen takana. Ja olihan se!


Ilta oli varsin lämminhenkinen ja rento. Täynnä valoa ja tyylikkyyttä. Siinä missä itse liike on tyylikäs, niin täytyy kyllä sanoa että niin oli isäntäväkikin. Tsiigatkaa nyt miten tyylikkäältä ja hyvältä Juha näyttää!
KN:n valikoima on juuri mun mieleen. Syksyllä kun podin sisustusahdistusta, kävin purkamassa sitä juurikin kyseisessä liikkeessä. Sieltä löytyy aina jotakin kotiinviemisiä. Joulunurkkaus oli tänäkin vuonna aivan valloittava ja täynnä ihania jouluisia juttuja.
Blogivaasan tehonainen, Löytö- blogin Johanna pohti, miten voitaisiin tällä kertaa toteuttaa postaukset kyseisestä illasta. Niin syntyi ajatus siitä, että jokainen bloggari valitsisi oman suosikkinsa KN2:n VERKKOKAUPASTA ja heittäisi haasteen aina seuraavalle bloggarille. Minä sain haasteen Heidiltä, johon tutustuin kyseisen illan aikana. Heidin blogi on erittäin tyylikäs, kannattaa käydä tsekkaamassa. Heidin blogiin pääset TÄSTÄ. Itse löysin suosikkini varsin helposti verkkokaupasta, sillä olen haaveillut niistä jo pitkän aikaa.

Mun ehdottomat suosikit on Vitan Carmina- kattovalaisin ja HAYn Tray sohvapöytä. Sohvapöydän meinasin ostaa jo vuosi sitten, mutta aina vaan ollaan ilman. Pikkusen saattaa nämä mun hankinnat aina venähtää!
Tapasin glögi- illassa ihanan tyylikkään ja kauniin Annan, joka kirjoittaa Kaunis arki- nimistä blogia. Nyt haluaisinkin tietää, mikä on Annan suosikki poikien verkkokaupasta.  
Haluaisin myös tietää mikä teidän lukijoiden suosikki on, joten käykäähän tutustumassa verkkokaupan valikoimaan TÄSTÄ ja kertokaa kommenttiboksissa mikä teihin uppoaa :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti