torstai 30. kesäkuuta 2016

Kaupunkijuhannus

"Kulta, onko toi punkki?Eihän se oo punkki. Apua"
"Rakas,kaikki ötökät ei oo punkkeja"
Maija ja Jani kalastelee laiturilla kunnes alkaa kuulumaan kauheeta kirkumista.
"MITÄ?"
"PAARMA,PAARMA.OTA SE POIS.*KIRKUMISTA*
"Oo hiljaa tai mä työnnän sut järveen,toi huuto kuuluu järven toiselle puolelle"
"Eihän täällä oo karhuja?"
*Syvä huokaus* "Ei,täälä ei oo karhuja"
TERVETULOA MAIJAN KANSSA RENTOUTTAVALLE MÖKKILOMALLE!

Ylläoleva teksti on mun Facebook- seinältä, vuodelta 2010. Oltiin viettämässä "rentouttavaa" mökkilomaa ennen häitä. Kuten siitä voi hyvin päätellä; mä en oo mikään varsinainen mökki- ihminen ;)
Vietettiin tämäKIN juhannus ihan "vaan kaupungissa". 



Olin juhannusviikon lomalla, jonka aikana otin aikaa vain itselleni. Luin, treenasin, nukuin päikkäreitä ja vain olin. Loman aikana sain viimeinkin istutettua kesäkukat terassille, äidin pienen painostuksen jälkeen. Jani oli torstain lomalla, joten saatiin huikeat neljä yhteistä vapaapäivää. Ollaan käyty yhdessä treenaamassa, ja uimassa treenin jälkeen. Juhannuspäivänä käytiin kalassa, ja meikäläisen kalasaaliit herätti suurta hilpeyttä. Kyllä mä vielä jonain päivänä ongin sen grillauskelposen ahvenen! Sunnuntaina pyyhitiin vihdoin pölyt SUP- laudoista, hypättiin lautojen päälle ja nautittiin auringosta ja järven liplatuksesta. Vuoden 2016 juhannus oli juhannus mun makuun! Aurinkoa, lämpöä, hyvää ruokaa, aktiviteetteja ja rentoa meininkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti