lauantai 11. kesäkuuta 2016

Keittiökuumeilua

melatar
Kuva: Jenni/ Talosanomat

älvsbytalo
Kuva: Jenni/ Talosanomat

älvsbytalo melatar
Kuva: Jenni/ Talosanomat
Hellurei! Meidän koti on ollu jo jonkun aikaa jotenkin retuperällä. Jostain syystä ei oo ollu nyt innostusta panostaa siihen. Pari viime kuukautta on ollu jotenkin niin kiireisiä, että kotona ei oo paljon ehtinyt hengailemaan. Lattiat kaipais pikaista imurointia, kodinhoitohuoneesta puhumattakaan. Tänään oon ottanu itteäni sen verran niskasta kiinni, että oon saanu laitettua puhtaat pyykit vaatehuoneeseen. Sohvan selkätyynyt on lojunu jo pitkän aikaa jossain aivan muualla kun sohvalla, kiitos meidän suloistakin suloisemman kääpiöpinserineidin. Yks asia joka mua ehkä eniten nyt tökkii kotona on meidän keittiö, ja tarkalleen ottaen ruokapöydän tuolit, jossei jopa pöytäkin. Oon jo pitkään puhunu uusista tuoleista, mutta mies on sitä mieltä ettei nykyisissä ole mitään vikaa. Korkeakiiltopöytä alkaa olemaan melko naarmuisen näkönen, eikä asiaa auttanu Askosta ostamani vaha, jonka olisi pitänyt elvyttää pöydän pinta. Onneks kotona on tee- se- itse- mies, jolla on takataskussa keinot pöydän elvyttämiseen. Oon kattellu keittiöntuoleja nyt vähän joka paikasta, ja oonkin löytäny muutaman varsin kivan ja suht edullisenkin vaihtoehdon. Melkein tarttis saada tuoleja kotisovitukseen, niin tuuliviiri osais tehdä lopullisen päätöksen :D
Asuntomessupostauksia on tulossa lisää lähipäivinä, seuraavassa postauksessa ajattelin esitellä omaa silmääni miellyttäneen valoisan ja kodikkaan kohteen!

4 kommenttia:

  1. Mä oon kans tuskastellu keittiön tuolien kanssa :D jos myyt omas niin oon kiinnostunut hakemaan ne pois :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, kummanki ongelma on nyt ratkastu! Montako laitetaan? :D

      Poista
    2. Kuuden hengen pöytä kaipais kuusi tuolia :D

      Poista