perjantai 21. lokakuuta 2016

Pakollinen pysähtyminen arjen kiireiden keskellä

Täällä kärsitään influenssarokotuksen jälkimainingeista kamalan nuhan merkeissä ja taustalla soi Spotify. Eilen kotisohva kutsui odotettua aikasemmin ja tämäkin päivä on mennyt samoissa merkeissä. Aika on kulunut kirjojen ja Pinterestin parissa. Tänä vuonna odotan taas kovasti joulua, ja joulufiilis alkaa jo pikkuhiljaa heräilemään. Ensimmäiset glögit on jo juotu ja Pinterestistä on haettu jouluinspiraatiota. Varsin aikaistahan tämä vielä tässä vaiheessa on, mutta olkoot, nyt iloitsen palanneesta joulufiiliksestä. Onko ruudun takana muita joiden sisäinen jouluminä alkaa jo heräilemään? 
Nyt nappaan koirat kainaloon ja otetaan pienet päikkärit. Tämän illan saan viettää pitkästä aikaa oman rakkaan kainalossa, kun arjen kiireet ovat tauolla. 
Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!

Ps. Toi inkiväärimurska on aivan älyttömän hyvää ja helppo käyttää. Oon laittanu sitä nyt vähä mihkä ruokaan tahansa.

5 kommenttia:

  1. Paranemisia! <3

    Mistä olet ostanut tuota inkiväärimurskaa?

    VastaaPoista
  2. Ai niin, osaatko sanoa, onko sun Kavatit Husum-mallia? Netistä oon tilaamassa, ja mietin kokoa... Jos on husum, niin millainen koko on mielestäsi?

    T: Inkivääristäkin kysellyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3

      Inkiväärin oon ostanun meidän "lähikaupasta", Huutomiemen K- supermarketista. On samalla hyllyllä Cocovin+ muiden superfoodien kanssa. Niin helppo laittaa myös teen sekaan :)

      Joo, mun Kavatit on Husum- mallia. Pituuden puolesta niissä pitää mun mielestä koko hyvin paikkansa, mutta kenkä on aika tiukka. Mulla on niistä 38, jota käytän normaalistikkin, mutta jossain vaiheessa kenkä alkaa puristamaan jalkapöydän päältä. Toki ne varmasti muotoutuu käytön myötä, mun omat on ollu melko vähällä käytöllä. Suosittelen kyllä, on nätti ja monipuolinen kenkä :)

      Poista
  3. Inkivääri löydetty, mutta Kavatit eivät tällä kertaa löytäneet tietään mun luo, vähän samantapaiset Eccot kuitenkin, eli syyskengät hoidossa! :) Ehkä ens vuonna ehdin kenkä-extraan kokeilemaan ennen kuin koot loppuu? En uskaltanut tilata netistä ilman ilmaista palautusta, jos vaikka ovatkin liian matalat varpaista mulle. Joten kiitos tuosta tiedosta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inkiväärit olikin loppu, ku koitin kattoa kauppareisulla! :D Hyvä että ehdit saamaan omasi.

      Eccon kengät on varmasti laadukkaat ja pitkäikaiset, peukku niistä. Mulla oli viikonloppuna Kavatit kauppareissulla, ja se on kyllä melko matala/ tiukka siitä päältä. Kannattaa sovittaa, varsinkin jos nettikaupassa ei ole ilmaista palautusta. Kenkä- extrasta mä hain omani muutama vuosi sitten :)

      Poista