keskiviikko 16. marraskuuta 2016

Sisustushitti, jota en olisi kuvitellut hankkivani



Lightbox. Pitkän aikaa on blogeissa ja Instagramissa näykynyt Lightboxeja. Ihan kivan näkönen, mutta ei kuitenkaan mun juttu. Olin aivan varma, että meille ei tätä valotaulua tule. Mutta kuinkas kävikään? Mä oon näköjään semmonen, että tuun näissä hitti- jutuissa aina vähän jälkijunassa. Pitkän aikaa totuttelen silmääni niihin, ja mietin miten sopisi omaan sisustukseen. Meidän tv- tasolla oli ihan selkeästi Lightboxin mentävä aukko. Lightboxille pisteet ihanan valkeasta valosta, joka ei kellerrä lainkaan. Nähtäväksi jää, koska kyllästyn keksimään uusia, nohevia tekstejä.

2 kommenttia:

  1. Mä oon kans just tommonen. Joudun makustella juttuja niin kauan, että ne on jo out :D Tän lightboxin näin ekan kerran ikinä sun blogissa. Ei oo vissiin hirveesti tullu seurattua sisustusjuttuja somessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Ihanaa ku on toinen samanlainen! Mut hei, täähän on aika kätsää. Me saadaan ostaa niitä muilta sitte kun ne myy jo omiaan pois :D

      Poista