sunnuntai 26. helmikuuta 2017

Kuudes Bikini Challenge viikko


Paluu treeneihin lepoviikon jälkeen. Kintuissa on ollu ihan erilailla virtaa levon ja hieronnan jälkeen. 

Mitä ajatuksia on nyt tähän astisesta matkasta?
Viikot on menny ihan älyttömän nopeesti ja homma tuntuu muuttuvan helpommaks koko ajan. Nyt muistaa jo ruokamäärät ulkoa ja osaa soveltaa niitä. Enää ei treenissä tarvi joka välissä tarkistaa mikä liike seuraavaksi, montako sarjaa ja montako toistoa. Tämä alkaa muodostumaan rutiiniksi.

Rasvoja pitää syödä yllättävän paljon. Niitä on päivän viidessä ateriassa neljällä. Mä uskon, että tää on aika monen "perustreenaajan" kompastuskivi. Mä en ainakaan oo aiemmin osannu käyttää rasvoja, jotenki niitä on ehkä ennemminki vältelly. 

Toinen mitä pitää "syödä" yllättävän paljon on suola. Ruokavalio itsessään on melko suolaton, joten siihen on itse lisättävä suolat. Alkuun mun oli vaikea saada sitä kaikkea suolamäärää tuhottua päivän aikana, vaikka laitoinki sitä oikeestaan mihin vaan. Nyt se menee jo täysin ilman ongelmia, eikä tarvii miettiä mihin sitä seuraavaks keksis laittaa, kroppa kaipaa sitä.

Punaviini, se punaviini.. Se jota piti aina ennen hakea joka perjantai. Tuntui, että ilman sitä ei viikonloppu alkanut. Se oli mulla yhdenlainen rentoutumiskeino, istahtaa työviikon jälkeen sohvalle viinilasi kädessä. Nyt on menny kuusi viikkoa ilman tipan tippaa viiniä, ja vieläpä ihan kevyesti! Kolikon kääntöpuolena tässä onkin sitten Pepsi Max. Nyt perjantai- iltaisin sohvan nojalla on punaviinilasin sijaan lasillinen Pepsi Maxia. Niin typerä tapa. Kokeilin yks viikonloppu ihan vaan vesilasillista, ei toiminu. 

Onko jotain mitä te haluaisitte kysyä tai tietää kuluneista viikoista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti