perjantai 10. helmikuuta 2017

Lempparini tällä hetkellä || Asusteet

balmuir lombardia


Kuvatessani näitä lemppariasusteitani tajusin, että kolme näistä on semmoisia mitkä olen saanut Janilta lahjaksi. Täytynee todeta, että kaveri on aika hyvä ostamaan lahjoja. Mulla lempiasusteet vaihtelee usein, mutta nämä on tämän hetkiset ykköset.


Balmuirin Lombardia huivi
Daniel Wellingtonin kello
Yo Zenin kaulakoru
Louis Vuitton Keep it rannekoru
Louis Vuitton Favorite pm laukku

Balmuirin huivi on lämmin ja laadukas, kestää paremmin käyttöä kuin esimerkiksi Vuittonin shaalit. Daniel Wellingtonin kello on ollut pitkään jo mun ykköskello, ja tällä hetkellä oon tykänny pitää siinä tuota vaaleaa nahkaranneketta. Ranneketta vaihtamalla kelloon saa aina uutta, erilaista ilmettä. Vaalean nahkarannekkeen lisäksi mulla on musta nahkaranneke, joka tekee kellosta astetta "fiinimmän". Rentoon tyyliin mulla on kaksi raidallista natoranneketta, jotka sopii hyvin yhteen esimerkiksi collegepaidan kanssa. Yo Zenin kaulakorusta kirjoittelinkin jo viime postauksessa, ehdoton suosikkini! Vuittonin vaalea rannekoru sopii hyvin yhteen Wellingtonin vaalean nahkarannekkeen kanssa, ja Favorite pm on ihanan näppärä kauppareissuilla ja ilman pitkää hihnaa iltamenoissa.

Ajattelin tehdä näistä lemppareista ihan oman postaussarjan, oli se sitten kosmetiikkaa, asusteita tai vaikkapa lempimusiikkia kullakin hetkellä. 

Nyt kuitenkin toivotan jokaiselle aurinkoista, rentouttavaa ja iloista viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti