sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Neljäs Bikini Challenge viikko




Neljännellä viikolla treenimäärät jäi vähille flunssan vuoksi. Kolme päivää totaalilepoa sohvalla kuitenkin auttoi, ja nyt ollaan taas elävien kirjoissa. Alkuun vähän harmitti se, ettei päässyt treenaamaan, mutta äkkiä se harmitus kääntyi lujaksi tahdoksi toipua. Ensimmäisenä saikkupäivänä teki mieli syödä ihan mitä vaan, niinku yleensäkin kun oon kipeenä. Ruokavaliossa kuitenkin pysyttiin, sillä se on tässä koko hommassa melkeinpä se tärkein pointti.

Ensi viikolla on sitten lepo/ kevytviikko. Olin alunperin ajatellu pitää totaalilepoa koko viikon, ja keskittyä kehonhuoltoon. Nyt kuitenkin kun flunssa vei sohvan pohjalle niin moneksi päiväksi, ajattelin käydä ainakin polkemassa spinningin tiistaina. Varasin myös lepoviikolle puolentoistatunnin hieronta- ajan omalta salilta. Saa nähdä kuinka muijan käy. Lepoviikolla on myös tankkauspäivä, ja sopivasti meidän kihlapäivä osuu juuri samalle viikolle. Tarkoituksena olisi mennä syömään jonnekkin ja käydä jossain jälkkärikahvilla. Kauppalistaan osuu tuolle päivää ainakin ruisleipää, tomaattimaksamakkaraa, Kinder bueno(ja) ja karjalanpiirakoita.

Aloitin eilen kirjoittamaan pientä avautumispostausta koskien ihmisten epäasiallita kommentointia toisten elämäntapamuutoksia kohtaan. Postaus odottaa tuolla luonnoksissa vielä valokuvaa ja pientä hienosäätöä. Tällaista luvassa seuraavaksi.

Energistä alkavaa viikkoa kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Hyvä Maija!
    Sinun innoittama kaivoin kaapista 2014 Bikinichallenge ohjeet (silloin valmennus jäi kesken raskauden ja sen aiheuttaman huonovointisuuden/väsymyksen takia). Tahtotila on nyt kova ja on kiva lukea kuulumisiasi valmennuksen suhteen.
    Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaima! Kiva kuulla, että tekstit on innostanu sua jatkamaan omaa valmennusta. Tsemppiä tulevaan!

      Poista